Fylkesmessa for UB i Nordland 2021

UB Krute godt, Kokk- og servitørfag, sikret seg flere pallplasseringer og NM-billett under fylkesmesterskapet for ungdomsbedrifter.

Mesterskapet ble, pga koronarestriksjoner, arrangert digitalt i år, og UB Krute Godt stakk av med førsteplass i kategorien Beste samarbeid med næringsliv. Juryen var veldig imponert over elevenes innsats opp mot næringslivet :)

I tillegg fikk de en sterk tredjeplass i kategorien Beste reklamefilm.

Ungdomsbedriften produserer og selger smakfulle, bærekraftige produkter og matopplevelser.

NM for ungdomsbedrifter vil også bli arrangert digitalt og er satt til torsdag 29.04. med livestreaming fra kl 10.00 – 14.00

Vi heier på elevene!