Endret plan for MVS 20-21.12.21

På grunn av påvist smitte ved skolen har smittevernlegen i Vefsn pålagt oss digital hjemmeundervisning mandag og tirsdag i neste uke. Hun berømmer testingen og de tiltakene skolen har satt i gang på eget initiativ de siste dagene da mistanken om smitte ble vakt. Elevene får informasjon om undervisninga disse dagene på Teams.

For detaljert informasjon angående karantene, testing og isolasjon vises det til den nasjonale veilederen og det lokale Koronassentret. https://www.regjeringen.no/no/tema/Koronasituasjonen/sporsmal-og-svar-om-koronasituasjonen/smittekarantene-og-isolasjon-sporsmal-og-svar/id2891647/ Dette ble jo ikke den juleavslutninga vi hadde sett for oss, men vi håper tiltakene bidrar til at færrest mulig ender opp i karantene eller isolasjon. Vi ønsker at dere får feire jul med familie og venner, og at vi sees igjen fysisk like over nyttår :)

God jul og riktig godt nytt år!

Julehælsing fra Lars Henrik (rektor)