Avslutninger Skoleåret 2022/2023

Informasjon om avslutning og markering av fullført opplæring ved Mosjøen videregående skole

Vi inviterer elever og foresatte til markering. Se studiested for ulike tidspunkt

Avslutningsseremonier for studiested Kippermoen:

Det blir først en kort, offisiell seremoni i kantina ved studiested Kippermoen. Deretter deles klassene opp for kaffe, kake og videre opplegg ute på klasserommet.

Mandag 19.6

kl.17.30: Velkommen til avslutning og utdeling av kompetansebevis for Vg2 Frisør, Barne- og ungdomsarbeiderfaget, Helsearbeiderfaget og Tømrer.

Tirsdag 20.6:

17.30: Velkommen til avslutning og utdeling av kompetansebevis for Vg2 Elenergi og ekom, kjemiprosess- og laboratoriefag, Industriteknologi

19.00: Velkommen til avslutningsseremoni for avgangselever Idrett

Avslutninger Sentrum
Avslutning onsdag 21. juni kl. 17.30 i aulaen for alle 3. klassene (Studiespesialisering, musikk og påbyggingsklasser)
Det blir taler, musikk og vitnemålsutdeling.
Etter avslutningen byr 3. klasse på musikk på avskjedskonsert, ca. Kl. 20.00

Avslutninger Marka