Avslutninger juni 2024

Velkommen til avslutninger på Mosjøen videregående skole

Studiested  Sentrum:
Torsdag den 20. juni 2024 er elever og foresatte invitert til avslutning  i skolens aula kl 17.30 .Det vil bli musikk, seremoni og taler. Litt traktering vil det også bli. Etter endt program i aulaen, trekker vi ut i byparken for fotografering.  Avgangsklassen på musikklinja holder konsert på Bakgården kl 20.00

Studiested Kippermoen:
Onsdag 19. juni kl 18.00 er elever og foresatte på Industriteknologi, Kjemiprosess- og laboratoriefag, Elenergi og ekom invitert til feiring av oppnådd kompetanse og fullført utdanning i Kantina på Kippermoen.

Torsdag 20. juni kl 17.30 er elever og foresatte fra Barn og - ungdomsarbeiderfaget. Helsearbeiderfaget og Frisør invitert til feiring av oppnådd kompetanse og fullført utdanning i Kantina på Kippermoen.

Torsdag 20. juni kl 19.00 er elever og foresatte fra Idrettsfag invitert til feiring av oppnådd kompetanse og fullført utdanning i Kantina på Kippermoen.

Studiested Marka:
Torsdag 20. juni kl 15.30 er elever og foresatte fra Naturbruk til feiring av oppnådd kompetanse og fullført utdanning i Kantina i Marka