Velkommen til Mosjøen videregående skole

Mandag 21.august braker det løs med ungdommer, liv og latter rundt om på de fem studiestedene våre, og vi gleder oss sååå masse til skolestart!

Vi har mange hybelboende elever, og vi starter opp allerede søndag 20.august med mottak av hybelboere på Kippermoen, Sentrum og i Marka.

For alle de nye vg1-elevene vil det bli gjennomført oppstartsamtaler med kontaktlærer mandag 21.august. Foresatte vil bli invitert til å delta på disse oppstartsamtalene for elever under 18 år. Tidspunkt for samtale med den enkelte elev og foresatte vil komme på sms i løpet av uke 33.

Vi håper å innfri dine forventninger til dette skoleåret. Alle våre ansatte vil forsøke å bidra til at du skal ha best mulig sjanse for å lykkes hos oss. Vi skaper framtida er vår visjon og vi ønsker deg hjertelig velkommen til Mosjøen videregående skole og skolebyen Mosjøen.

Rektor Lars Henrik Kristiansen - Klikk for stort bildeLars Henrik Kristiansen

Lars Henrik Kristiansen - rektor